We Keep Rhythm with Orff Instruments(February)



 Seher ŞEREF -Zeki Sabah İlköğretim Okulu / Mersin -TÜRKİYE

Orff Enstrümanları ile Ritim Tutuyoruz (Şubat)

Öğrencilerimize bağımsız karar verme, sorumluluk duygusu, dayanışma, sosyal duyarlılık, hoşgörü ve değer duygusu vermek için atık malzemelerden orff enstrümanları etkinliğine rehberlik ettik ve birlikte ritmi korudular.














XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Rudina Bendo School of Arts "Ajet Xhindole" Berat, Arnavutluk

Orff Enstrümanları ile Ritim Tutuyoruz (Şubat)

Öğrencilerimize bağımsız karar verme, sorumluluk duygusu, dayanışma, sosyal duyarlılık, hoşgörü ve değer duygusu vermek için atık malzemelerden orff enstrümanları etkinliğine rehberlik ettik ve birlikte ritmi korudular.









XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX                                                                    


Seher SEZGİN -Göztepe İlköğretim Okulu İstanbul -TÜRKİYE

Orff Enstrümanları ile Ritim Tutuyoruz (Şubat)

Orff enstrümanları etkinliğini atık malzemelerden yönlendirdik ve ritmi bir arada tuttuk .














XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 

Derya ÇAKMAK UÇAR -Müşerref Hepkon  Primary School /İzmir -TURKEY

We Keep Rhythm With Orff Instruments(February)

We guided the orff instruments activity from waste materials and together they kept the rhythm. We worked to give our students a sense of independent decision-making, sense of responsibility, solidarity, social sensitivity, tolerance and value.

Efficiency of orff instruments from waste materials







XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 


Gülşen ÖNER KILIÇ Evliya Çelebi Primary School Adana/TURKEY








XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Simona Georgescu- Nicolae Balcescu Secondary School, Ploiesti Romania

We guided the orff instruments activity from waste materials and together they kept the rhythm. We worked to give our students a sense of independent decision-making, sense of responsibility, solidarity, social sensitivity, tolerance and value.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Roxana Dumitrache - Școala Gimnazială Comuna Puchenii Mari,Romania 
Orff instruments


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Canan KODALOĞLU
Vali Sabahattin Çakmakoğlu İlköğretim Okulu
Mersin / Türkiye



'' ORFF ENSTRÜMANLARI İLE RİTM YAPIYORUZ ''



















xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

                                                 Çiğdem DENGİZ
                                   Ahmet Mete Işıkara Primary School




XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
                 
ŞEYHMUS YILMAZ 15 TEMMUZ İLKOKULU ŞANLIURFA -VİRANŞEHİR
                                                                             
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


MEDENİ AKSU- 24 KASIM PRİMARY SCHOOL KIZILTEPE-MARDİN/TURKEY


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

           Yasemin ULUBABA ÇİFTLİK ŞEHİT EREN KIZILGEDİK İLKOKULU MERSİN
                                   ORFF MÜZİK ALETLERİ İLE RİTİM TUTUYORUZ





XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 
                 ÇİĞDEM DENGİZ AHMET METE IŞIKARA İLKOKULU/MERSİN

                                                    https://youtu.be/Ezs6Z8aFV1g (click here)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder